SAYU Salaman Ter4khir, Hiba… Ibu Kepada K4nak2 Jatvh Flat Cerit4kan Pet4nda Pemerg1aan An4knya

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

SAYU Salaman Ter4khir, Hiba… Ibu Kepada K4nak2 Jatvh Flat Cerit4kan Pet4nda Pemerg1aan An4knya | Nurul Emilia Ali, ibu kepada Muhammad Aryan Difa Danish Mohd Azizul, 6 tahun, yang m4ut selepas terj4tuh dari tingk4p 15 rumahnya menceritakan pet4nda pel1k sebelum pemerg1an an4knya.

“Pagi tadi ketika mengemas rumah, dia bersalam dengan saya dan tidak s4ngka ia adalah t4nda perk4ra tidak baik berlaku kepadanya”

Menurutnya, dia tidak meny4ngka perbu4tan an4knya (bersalam) yang diangg4p sebagai suka-suka itu adalah salaman ter4khir apabila anak ketiga daripada empat beradik itu pergi meningg4lkan keluarga buat sel4ma-lam4nya.

“Memang sed1h dengan pemerg1annya yang secara t1ba-tiba, namun kami reda dan mener1ma qada dan qadar yang sudah ditet4pkan Allah walaupun per1t untuk menerimanya,” katanya ketika ditemui di pekar4ngan rumah may4t Hosp1tal Sultanah Nur Zahirah (HSNZ), hari ini.

Menvrutnya, dia bersama anak bongsunya ke kedai di kawa4san sekitar flat itu untuk membeli makanan.

Nurul Emilia berkata, kebiasaannya dia akan membawa kan4k-kan4k terb4bit bersama ke kedai membeli makanan tetapi diseb4bkan ketika itu k4nak-kan4k itu sedang tidur menyeb4bkan meningg4lkannya send1rian.

Katanya, dua abangnya sudah keluar bermain dan suaminya, Mohd Azizul Mohamad, 35, pula yang bekerja sebagai juruju4l berada di Dungun.

“Sebelum keluar saya memasang cerita kartun tetapi tidak meny4ngka apabila terjaga dia menangg4lkan sekeping tingk4p cermin nako di ruang tamu dan letak di atas sofa.

“Saya tidak tahu apa tujuannya tetapi kemungk1nan dia mahu menjenguk untuk mel1hat ke baw4h.

“Saya berasa ag4k pel1k kerana sebelum ini dia tidak pernah berbuat dem1kian,” katanya.

Dalam kej4dian pada 4 petang tadi, m4ngsa yang juga mur1d prasekolah di Sekolah Kebangs4an (SK) Ladang, ditemukan m4ut dipercayai terj4tuh dari tingk4t 15 Flat Ladang Gemilang Satu, Ladang, Terengganu.

Sumber: ohinf0kini

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*