Jururawat Meningg4I Dunia, TinggaIkan Suami Dan Empat Anak Yang Masih Kecil.

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Jabatan Kesihatan Negeri Pulau Pinang (JKNPP) dikejvtkan dengan pemerg1an saIah seorang kakitangan H0spital KepaIa B4tas yang meningg4I dunia dipercayai akibat d4rah bekv yang menyebabkan saIuran parv-parv tersvmbat.

Menerusi p0sting di laman Facebook JKNPP, Allahyrham Norwahidah Abd Raup merupakan seorang kak1tangan yang berwibawa dan banyak menyvmbang bakti di fasiliti kesihatan.

Salam tkziah.

“Pihak JKNPP merakamkan ucapan tkziah kepada seluruh ahli keluarga allahy4rhamah dan pemerg1an beliau merupakan kehiIangan yang sangat dirasai oleh pihak JKNPP,” tulis p0sting tersebut.

Difahamkan, arwh yang berusia 35 tahun perg1 meninggaIkan empat cahaya mata termasuk seorang bay1 lelaki yang baru berusia lima bulan.

KehiIangan ‘tuIang belakang’ petugas barisan hadapan ketika negara sedang menghadapi gel0mbang ketiga wbak C0vld-19 itu juga amat dirasai oleh ahli keluarga dan rakan setugas.

Hang la sahabat yang baik

Buat anak2 saudaraku, moga jadi anak soleh Dan solehah

Rata-rata mengambil kesempatan bagi mengucapkan tkziah kepada keluarga Allahyrham selain mendoakan agar r0hnya dicuvcuri rahmat.

Semoga r0hnya ditempatkan di kalangan orang yang beriman dan keluarga arwh diberi kekuatan untuk menghadapi vjian daripada Allah SWT ini. Amin.

Sumber: Facebook JKNPP , Liezawaty Abdul Rahim , Nurizziaty Abd Raup,omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*