Amalan Doa Untuk Memikat Hati Wanita. Ambil Tahu

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Kita sebagai seorang lelaki yang normal pasti menginginkan supaya banyak dicintai atau di sukai oleh para wanita. Perlu diingatkan disini bahawa perbezaan Doa Agar Dicintai Wanita dan Doa Supaya Disukai Wanita itu tidak ada perbezaanya.

Menyenangkan memang jika kita sebagai seorang lelaki di sukai banyak wanita cantik, seakan – akan wajah kita sangat tampan bagai Arjuna.

Tetapi hal tersebut berlaku jika lelaki tersebut memang benar – benar tampan dan mempunyai daya tarikan tersendiri.

Namun jika anda pada kenyataanya susah untuk mendapatkan seorang wanita maka anda boleh mengamalkan beberapa Bacaan Doa Supaya Dicintai Banyak Wanita yg sudah kami tulis dan buat hanya untuk anda.

Didalam Al-Qur’an sendiri sudah banyak surat yang boleh digunakan untuk memikat hati wanita, contohnya Surah Yusuf dan Surah At Taubah Ayat 128-129.

Kedua Surah yang ada di Al-Qur’an tersebut boleh anda amalkan dengan rutin setiap mengerjakan Solat Maghrib dan Solat Subuh. InsyaAllah banyak wanita yang menjadi idaman anda akan menaruh simpati kepada anda, asal dengan niat positif.

Bacaan doa agar disukai banyak wanita yang boleh anda amalkan dirumah setiap harinya adalah Surah Yusuf dan Surah Taubah Ayat 128-129 dan diamalkan setiap anda mengerjakan atau menunaikan Solat Maghrib dan Solat Subuh disertai dengan zikir, Selawat dan membaca Surah Al-Fatihah.

Kemudian jika sangat diperlukan maka anda boleh meminta kepada Allah dengan mengerjakan Solat Sunat Hajat.

Inilah Bacaan Doa Surah Yusuf

Doa Disukai Orang Surah At–Taubah

Itulah beberapa bacaan doa untuk disukai wanita yang boleh kami sampikan dan berikan kepada anda. Semoga bacaan doa ini dapat berguna dan bermanfaat bagi anda semua.

Tapi perlu di ingatkan sekali lagi kepada anda, bahawa doa–doa ini hanya di amalkan untuk keperluan yg positif. Jadi jika anda mengamalkan doa–doa ini tetapi dengan niat yg negatif maka insyaAllah ianya tidak akan terkabul.

PERHATIAN: Pihak AMBIL TAHU DOT COM tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum
menulis komen anda disini. Pihak AMBIL TAHU DOT COM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Apa kata anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Kongsi Ya. Terima Kasih !!

Sumber: Akhbarkini

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*