Subhanallah, Petang Bersyahadah, Malamnya Menghembvskan Nafas Terakh1r

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Pengakhiran yang sungguh indah… Seorang hamba Allah yang belum Islam ini sudah lama k0ma. Petang Rabu lalu dia diziarahi oleh anak saudaranya yang sudah Islam. Dengan izin Allah, tiba-tiba dia membuka mata.

Dalam keadaan sedar itu, anak saudaranya memperkenalkan dia kepada Allah, dan menyerunya kepada Islam. Dia angguk, dan menurut mengucap dua kalimah syahadah. Selesai mengikrar ucapan syahadah, dia kembali koma.

Allah menyayanginya. Dapat berita dia sudah men1nggal dunia sebelah malamnya. Kalimah akhirnya adalah kalimah syahadah, dia kembali kepada Allah dalam Islam. Bertuahnya dia. Doakan, mudah-mudahan dia masuk syurga. Juga moga kemat1annya menjadi asbab hidayah untuk mereka yang lain. Amin.

Kredit; Mohd Fadli Yusof

PERHATIAN: Pihak AMBIL TAHU DOT COM tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum
menulis komen anda disini. Pihak AMBIL TAHU DOT COM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*