Lvka pembedahan masih terasa, ibu diduga kehil4ngan bayi tersayang

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

SUKAR digambarkan perasaan seorang ibu tatkala diuji dengan pemergian bayi buat selama-lamanya.

Sebagai insan yang mengandung dan melahirkan, kehilangan si kecil sememangnya amat memeritkan apatah lagi ia berlaku dalam waktu tidak dijangka.

Menerusi Facebook, Puan Nurul Atikah berkongsi moment duka mengenai pemergian bayi lelaki, Muhammad Yusuf Mikael dalam pangkuannya.

Lebih meruntun jiwa, Puan Nurul mengadu bahawa perit melahirkan bayinya secara pembedahan masih terasa sehingga kini.

Difahamkan, sebelum ini Muhammad Yusuf pernah pernah dimasukkan ke unit rawatan rapi (ICU) berikutan komplikasi saluran pernafasan yang terlalu sempit.

Mengenangkan keadaan bayinya semakin kritikal, Puan Nurul dan suami sudah dimaklumkan untuk sentiasa bersedia dengan pelbagai kemungkinan yang bakal berlaku.

Meskipun kenyataan itu perit untuk diterima, namun dia reda dan bersyukur kerana diberi kesempatan untuk mencurahkan kasih sayang terhadap si comel berkenaan walaupun cuma seketika.

PERHATIAN: Pihak Admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*