Jvmpa Kont3na Terdampar Tepi Pantai. Ketika Mereka Buka Pintu Kont3na, Semua Terkejut Dengan Keaj4iban Isinya

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Jvmpa Kont3na Terdampar Tepi Pantai. Ketika Mereka Buka Pintu Kont3na, Semua Terkejut Dengan Keaj4iban Isinya

Kisah ini bermula apabila penduduk sebuah perkampungan nelayan tepi pantai di Mexico telah menemui sebuah kontena yang tiba tiba terdampar di tepi pantai kampung mereka.

Ada kemungkinan kontena tersebut terjatuh dari kapal laut yang membawa muatan barangan untuk dieksport dari sebuah negara ke negara yang lain.

SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK TERUS TONTON VIDEONYA JIKA ANDA KESUNTUKAN MASA UNTUK MEMBACA

Pada mulanya penduduk curiga dengan kandungan di dalam kontena tersebut.Namun oleh kerana ramai yang tertanya-tanya maka mereka nekad membuka kontena tersebut.

Walaupun kontena itu sudah kelihatan agak usang dan lama, namun setelah dibuka seluruh penduduk terlopong melihat isinya yang mereka tak sangka. Malah semua orang berebut rebut untuk mengambil barangan tersebut.

Ada yang membawa kenderaan masing masing untuk mengangkut barangan tersebut.

Ternyata isi kontena tersebut adalah ribuan pasang kasut yang mahal harganya. Bukannya mudah untuk mereka memiliki kasut-kasut semahal itu.

Kebanyakkan penduduk berebut kasut-kasut itu unutk dijual semula dengan harga yang jauh lebih murah untuk meraih pendapatan lumayan.

Pun begitu ada banyak juga yang berkunjung ke sana untuk mencari kasut untuk dipakai sendiri. Ramai yang berkampung di situ untuk mencari saiz kasut yang ideal dengan mereka.

Beruntung sungguh nasib mereka kan.. rezeki memang tak dapat diduga!

VIDEO BIKIN PAN4S

Sila tonton video:

Sumber Artikel: Dharian

PERHATIAN: Pihak Admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*