Inilah 3 bukti kukuh daj jal pasti keluar di zaman kita

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Inilah 3 bukti kukuh daj jal pasti keluar di zaman kita

Daj jal akan muncul dengan tanda alam yang tidak boleh direka-reka oleh manusia. Dalam sebuah hadits soheh, Di sebuah pulau di Yaman,Tamim Adarimi bertemu dengan seorang yang diikat oleh rantai leher dan tangan bertanya tentang seseorang yang ummi Nabi sudah keluar ?” sudah kata tamim. Apakah kalian beriman ? Tamim kembali menjawab, “ada sebagian beriman” beruntunglah bagi orang yang beriman.

Kedua seseorang lelaki yang terikat ini bertanya pertaanyaan paling penting tentang buah kurma di kebun kurma Baisan. Apanya yang ingin kau tanyakan ? “tamim bertanya. sekarang masih berbuah tidak ?” tanya lelaki terikat. Sekarang masih berbuah lebat.” jawab tamim. Tidak lama lagi buah akan berakhir, itulah tanda-tanda saya akan lepas.”kata lelaki terikat.

Lalu dia bertanya lagi tentang Tasik Tiberias, “Apakah masih ada airnya sekarang ?” sedikit lagi.”jawab tamim addarim. Tidak lama lagi tasik itu akan surut, “saat itu saya akan lepas, ketahuilah oleh kalian saya adalah al-masih” dia tidak mengatakan al-masih dajjal tetapi hanya mengatakan al-masih.

Ketika saya bebas lepas saya akan masuki seluruh kota di muka bumi ini hanya dua kota yang tidak saya berjaya masuk iaitu kota Mekah dan Tibah” kata lelaki terikat.

Ketika Tamim menceritakan kepada Nabi Muhammad SAW Nabi berkata, ketahuilah lelaki yang ada di pulau Yaman itu dialah daj jal, demi Allah ciri-ciri yang aku ceritakan lengkap tadi seperti apa yang diceritakan Tamim pada saya” begitu kata Nabi.

Tibah yang dimaksud adalah Madinah. Jadi Mekah dan Madinah tidak akan dimasuk. Masalahnya Teknologi sudah tidak ada ketika daj jal keluar.

Bukti-bukti ini sebenarnya sedang terjadi. Anda boleh melihatnya sendiri di video yang kami sedaikan di bawah diaman krew ancangan Jejak Rasul didalam episod baru-baru ini membuktikan bahawa tasik Tiberias dan ladang kurma Baisan benar telah berkurangan hasilnya. Hal ini telah membingungkan pengusaha ladang yang mengatakan telah datang penyakit aneh kepada pokok-pokok kurma mereka sehinggakan kurma tidak lagi berbuah 100%.Hasil tuai kebun kurma susut setiap tahun dan percayalah satu masa nanti ia akan berjenti berbuah dan ketika itulah dajjal akan keluar.

Kedua tentang danau Tiberias, sebentar lagi akan susut. Hadits Nabi mengatakan tanda daj jal akan keluar adalah Tasik Tiberias akan menyussut, letaknya di Isr4el bersempadan dengan Lubnan. Danau tidak dalam hanya 40 meter saja. Sejak bumi berkembang tasik tidak pernah susut. Tetapi sejak 2003-2013 kerajaan Isr4el mula risau. Tasik tersebut telah menyusut yang dahulunya 40 meter kini tinggal 16 meter. jadi lebih 30% akhir 2013 sekarang tahun 2018.Berapa meter air tasik yang tinggal sekarang. Allahuakhbar..amat menakutkan. Bahagian dasarnya juga ada yang sudah terlihat.
Pemerintah Isr4el makin ketakutan sebab satu-satunya sumber mata air mereka hanya ini.

Para ulama arab mengatakan inilah zaman terlepasnnya daj jal. Makhluk celaka akan lepas.
Ulama saja akan celaka, takut celaka. Rasulullah SAW bersabda hanya seorang remaja lelaki yang tidak sujud pada daj jal. Remaja berkata, “sujud hanya untuk Allah” daj jal tak suka lalu ia berkata ” kamu akan ku bunvh” rasul bersabda ditariknya rambut lalu dibelah dua,remaja lelaki itu pun sy4hid. Darah bersimbah di lantai, daj jal berkumat kamit berputar disekeliling may4t remaja sambil mengucap mantra. Kum, Allah izinkan, remaja lelaki ini kembali menyatu. Dan remaja kembali bangkit.

Adakah anda lihat ?” kata daj jal kepada pengikutnya.”Kamu sudah m4ti dan hidup” kata daj jal pada remaja itu. Tetapi remaja itu menjawab “makin mantap imanku, inilah daj jal yang diceritakan rasul !”. Setelah itu daj jal, tidak mampu membunvhnya untuk kali kedua.

Kira-kira 12 ke 13 tahun lalu,bumi arab kecoh apabila lahir seorang bayi lelaki yang boleh bercakap dengan bahasa arab fushah. Bayi lelaki ini telah berkata “ana rojulun sayaqtuluni daj jal, wa laa yaqtulu ba’da abada”

Maksudnya “saya seorang lelaki yang akan dibunvh daj jal, dan setelah itu tidak akan mampu selamanya”

Kisah ini telah mendapat liputan oleh Qatar Tv. Jika diteliti kisah ini,maka bayi itu kini mungkin sudah berumur 13,14 tahun atau lebih. Oleh itu waktunya sudah tidak lama kerana dajjal akan membunuh lelaki ini diwaktu umurnya remaja. Umur remaja pula sekitar 18 tahun kebawah. Allahuakhbar.sungguh kita dekat dengan waktu keluarnya daj jal.Bersediakah kita untuk menghadapi zaman fitnah yang Rasulullah sendiri takut. Fitn4h terbesar untuk umat manusia.Menghadapi zaman kesukaran,lapar dan dahaga.

Jika kisah remaja lelaki ini adalah rekaan,bagaimana pula dengan tanda berdasarkan hadis nabi berkenaan Tasik Tiberias dan Ladang Kurma Baisan? Adakah pengurangan air dan hasil di ladang kurma boleh direka-reka oleh manusia? Yakinlah Daj jal pasti keluar di zaman kita.

Berikut adalah petikan ceramah Ustaz Zulkifli

 

Wallahualam.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Ambil Tahu Dot Com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*