Anak Minta Mainan..” -Ibu Ini Gagahkan Diri ‘Menyelam’ Tempat S4mpah Cari Mainan Terpakai

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Anak Minta Mainan..” -Ibu Ini Gagahkan Diri ‘Menyelam’ Tempat S4mpah Cari Mainan Terpakai

Pengorbanan seorang ibu tiada tandingan nya di dunia ini. Seorang ibu itu selalu mendahului anaknya dari segalanya, tidak kira dari apa segi sekalipun tetapi seorang ibu itu akan mendahului anaknya melebihi segalanya.

Perkongsian cerita sedih mengenai d1rinya oleh seorang pengguna di aplikasi Tik Tok yang dikenali dengan nama @YoonaAchiee, telah membuka mata kita tentang kesusahan hidup. Video tentang d1rinya yang mencari mainan yang telah dibuang oleh orang untuk diberikan kepada anaknya itu sungguh meruntum jiwa.

Pengorbanan beliau untuk membesarkan anaknya itu seorang d1ri sangat memberi inspirasi kepada ibu tunggal lain yang sama bertungkus lumus untuk membesarkan dan memberi kehidupan yang selesa kepada anak masing2.

Hasil daripada kutipan mainan tersebut dibersihkan terlebih dahulu supaya tidak mempunyai s1sa kotoran. Setiap mainan yang dijumpai itu dibersihkan dan direndam menggunakan air panas supaya tiada kum4n yang tidak nampak oleh mata. Setelah selesai semuanya barulah diberikan kepada anaknya untuk bermain.

Sesungguhnya pengorbanan ibu itu sungguh besar dan dih4rapkan supaya nasib ibu tunggal seperti d1rinya akan lebih terbela memandangkan PKP masih berjalan dan masing2 terkesan dengan banyak penutupan di beberapa sektor yang tidak berkaitan.

Bersama kita mendoakan semoga dipermudahkan segala urusan dan semoga lebih banyak lagi insan2 yang akan membantu mereka yang memerlukan seperti ibu tunggal tersebut.

Komen Netizen:

sumber;tiktok

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Ambil Tahu Dot Com

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik, tauladan dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*