“Beng4ng Selalu Dig4nggu.”Dengar Bunyi Baling Batu Atas Siling, Wanita Selamba ‘S0und’ Balik!

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

“Beng4ng Selalu Dig4nggu.”Dengar Bunyi Baling Batu Atas Siling, Wanita Selamba ‘S0und’ Balik!

Seorang wanita telah berkongsi pengalaman ser4mnya apabila mereka dig4nggu dengan pelbagai bunyi di atas siling pejabat mereka. Dengar seperti ada orang tebar pasir & baling batu atas siling. Menerusi video yang dimuat naik oleh seorang wanita dikenali di TikTok, wanita berkenaan mend4kwa bahawa ada individu yang tidak bertanggungjawab telah ‘menghantarnya’.

Difahamkan g4ngguan berkenaan dialami hampir setiap hari, namun pada kali ini mereka sudah tidak tahan lagi kerana bunyi tersebut semakin teruk seperti ada orang menebar pasir serta membaling batu di siling terbabit. Berhari- hari asyik dengar benda jatuh atas siling, asyik buat tak tahu. Kali ini dia buat rancak tebar pasir dan baling batu atas tu. Depan mata terus batu tu bergolek seolah ada benda main kat atas tu. Bunyi yang sama asyik dengar dalam beberapa minit.

Lebih mengejutkan lagi apabila terdapat seorang wanita yang begitu berani memanjat tangga untuk meninjau apa yang ada di atas siling tersebut sambil memarahi ‘benda’ berkenaan. Haa, baling lagi. Baling lagi kat aku semua. Besar mana kepala kau kepala aku. Haa baling lagi baling! Kenapa diam? Baling lah depan aku nak tengok bengkak kepala aku ke bengkak kepala kau. Amboi, melampau-lampau kau ni. Siapa yang hantar kau?

Video berdurasi 27 saat itu meraih lebih 722 ribu tontonan dan mendapat lebih 53 ribu tanda suka di TikT0k. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terkejut mendengar wanita berkenaan mem4rahi ‘benda’ tersebut. Malah ada juga di antara mereka bersetuju dengan tind4kan wanita terbabit.

Apa pendapat anda? jangan lupa komen dan share!

Sumber : beaufit04

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Ambil Tahu Dot Com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*