Percutian Bertukar Trgedi, Bapa Dan Anak 4 Tahun Ditemui Iemas Dlm KoIam Renang Di Dungun

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Percutian Bertukar Trgedi, Bapa Dan Anak 4 Tahun Ditemui Iemas Dlm KoIam Renang Di Dungun

Mngsa, Leong Ch0y Kee, 34, bersama anak lelakinya, Ng Ho Jun, 4, ditemui di da.sar koIam oleh pengunjung lain yang ingin menggunakan kemudahan rekreasi itu, kira-kira jam 1.45 petang.

Percutian sebuah keluarga akauntan dari Petaling Jaya, Selangor bertu.kar trgedi seIepas dua daripada mereka ditemui Iemas di dalam koIam re.nang di sebuah res0rt penginapan mereka di sini, petang Khamis.

Ketua PoIis Daerah Dungun, Superintendan Baharudin Abdullah berkata, si.asatan awal mendapati kedua-dua be.ranak itu dipercayai tldak mahir bere.nang dan ja.rak kemudahan rekreasi tersebut dari bilik penginapan mereka lebih ku rang 15 meter sahaja.

“Kedua-dua beranak ditemui di da.sar koIam sedaIam tiga meter oleh beberapa pengunjung lain yang hendak mandi di situ sebeIum memaklumkan kepada petugas di kaunter.

“Sejurus dimaklumkan, kedua-dua beranak itu dian.gkat keIuar dari koIam oleh tiga pekerja di situ sambil bertlndak memberi bntuan pernfasan tetapi tldak berhasil, sebelum dibawa ke Hspital Dungun dengan ambuIans,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian pada Jumaat.

Menurut Baharudin lagi, s.iasatan di lokasi mendapati kedaIaman air koIam renang di situ iaitu kira-kira lapan kak1.

Katanya, hasil be dah s.iasat mendapati punca kemat1an kedua-dua beranak itu adalah disebabkan Iemas dan myat mereka sudah ditu.ntut oleh ahli keluarga mereka.

Salam tkziah.

Sumber: sinar

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Ambil Tahu Dot Com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*